A doua generaţie a lui smart fortwo, mai generoasă în dimensiuni, mai sigură şi mai agilă decât predecesoarea sa se prefigurează a fi deja un succes, atingând 100.000 de unităţi comercializate de la lansarea din noiembrie 2006 şi până în prezent. Chiar dacă cifra nu pare spectaculoasă pusă în balanţă cu vânzările unui model de masă, pentru un microcar cu ascendent de nişă această cotă merită sărbătorită.
smart fortwo este comercializat în 37 de ţări în întreagă lume, însă îşi datorează succesul în special pieţelor din Germania şi Italia.Cele două ţări cumulate au contat în proporţie de 66%, totalul vânzărilor cifrându-se la 66.000 de unităţi. Pentru că este un model mic şi uşor, o caracteristcă a acestuia este economia şi efectele mai puţin nocive asupra mediului. Clienţii au înţeles acest lucru şi 20% au comandat motorizarea cdi, considerată drept cel mai ecologic diesel din lume cu emisii de doar 88 de grame de CO2 la un kilometru parcurs.